NOW SHOWING

OBES, tapi manis. Itulah Siti Ajira. Ada yang panggil Siti, ada yang panggil Ajira. Berjaya di desa dan cemerlang di kota. Namun ujian yang melanda di usia remaja, berterusan hingga ke alam rumah tangga. Kaya, handsome, stylo itulah Farhan. Usahawan aksesoris dan servis kenderaan mewah di suburb KL metropolis. Kedua-duanya anti cinta. Ajira benci lelaki kerana baginya lelaki banyak yang jahat dari yang baik. Farhan fobia perempuan kerana apa yang diperlakukan oleh tunangnya terhadap beliau sangat tidak boleh diterima. Takdir ALLAH mengatasi segala, mereka diisytihar husband & wife dengan klausa perjanjian yang dirangka ikut suka. Maka apabila diterjemah ke realiti alam rumah tangga, ternyata ia mengharu-birukan keduanya.

Thursday, June 2, 2011

lembayung kasihMu

3 comments:

  1. khas untuk pembaca blog ummuwafa

    ReplyDelete
  2. salam.

    saya sgt2 sukakan novel ni dan telahpun menghabiskan pembacaan novel ni selama 2 hari. dan sy sukakan perjalanan cinta Maira dan Fansuri. walau terpisah beribu batu, dgn izin Allah, mereka bersatu juga. banyak pengajaran sy pelajari spt yakin dgn qada' dan qadar Allah serta bnyk lg.

    puan, hasilkanlah karya spt ini lagi, sy x sabar menunggu karya puan yg seterusnya. sy sgt2 sukakan karya puan. terimakasih. salam.

    ReplyDelete
  3. salam sayang kepada pembaca semua.sokongan anda amat saya hargai. untuk pengetahuan pembaca semua saya akan hadir dengan cerita yg lebih menarik utk novel yg kedua nanti.tajuknya "Cahaya Cinta Nur". selamat membaca dan terhibur. Sebenarnya tajuk ini tak tahu lagi dipersetujui oleh Alaf 21 atau tidak.Tapi sementara itu saya guna dahulu tajuk ini. Sila layan..... Cahaya Cinta Nur.

    ReplyDelete